merve0128 ya aslında ilk başlarda akşam saat 6 da başlıyordu ağlamaya 9 a kadar anca uyuyordu şimdi 6 buçukta uykusu gelir gelmez uyku rutinlerini yapıp hafif ayağımda sallıyorum süpürge sesiyle daha sonra meme veriyorum daha çabuk uyuyor 2 3 dk ağlıyor doktora sordum anne karnını özlediği için yapar genelde çocuklar dedi. Kuzenimin oğlunda da aynı durum olmuş akşam 6 da başlayıp 9 a kadar sürekli ağlama atağına giriyormuş düzelmiş sonradan bende o umutla bekliyorum bakalım🤟🏻