Ozgecee3 Bazı bebekler beslenme sonrası kusabiliyorken bazısında bu hiç görülmeyebilir. Kesik kesik kusması, bazen sadece sütü kusması sorun teşkil etmez. Kötü kokulu, fışkırır tarzda kusuyorsa doktora götürülmelidir demişti doktorumuz. Oğlumda kusuyordu her beslenme sonrası doktor hiçbir sorun görmemişti ve gayet normal demişti. Bebeğinizin ense, sırt ve göğüs kısmına dokunarak üşüyüp üşümediğini anlayabilirsiniz, üşüttüğünde de yine kusmuğunda kötü bir koku olabilir, oda ısısı gerekli derece de ise, vücut sıcaklığı normal ise endişe edecek bir durum yoktur.