5 ay önce doğum yaptım ve hala yüzümde lekeler var nasl geçecek bunlar
nurumskaya doğum lekesiyle 1 yılda geçer demişti doktorumuz
Bende doğum yapalı 3,5 ay oldu baya geçtiler gibi fırsat bulursam peeling yapıyorum