Mlke301020 ozsim olduğum yerde havalar daha güneşli olmadı ama mustela almayı düşünüyorum 1 ay sonra .
Bodak Mustela kullanmıştım sürümü kolay. Ancak önemli olan en küçük ml’i almanız 🤓 ben hangi akla hizmet kocaman almıştım kışın çöpe attım mecbur 😅 Açıldıktan sonra kullanım ömrü 6-9 ay genelde.