Arkadaslar suan covidi kucuk 7 aylik kizim atesli gecirdi 3 gun buyuk kizim 6 yasinda bogazi intihapli ve sesine vurdu arada oksuruk ve burnu akiyor doktorlar duzgun bilgi vermiyor ilac vitamin takviyeside yok buyuj kiziminkini covid oldugumuzu bilmeden antibiyotik ve ibromin soguk alginligi verdi onu iciriyorum dogal seyler vermeye calisiyorum ama cok korkuyirum hergun agliyirum bebek ve cocuklarda bir etkisi zarari olurmu bu virüsün boyle cocuklari gecirenler oldumu nolur bana yardimci olun dayanamiyorum kwndimi sucluyorum yetersiz geldim çocuklarıma diye