MomofGok bende turizmciyim bana da aşı çıktı çok kararsızım. Çarşamba günü doktor ile görüşeceğim. Aşı olmayı istiyorum ama ilerde aşıdan dolayı bir sorun yaşar mı bebeğim onu merak ediyorum yan etkisi olur mu. Aynı zamanda antikor geçip, koruyuculuğu olduğu için onu emzirmeyip mahrum etmekte istemiyorum.