Dobis Bu sebepten sütünü kesmek zorunda kalanlar var mı? Sürekli tıkanıyor 5 aylık oldu bebeğim sadece sağarak besliyorum,emmiyor.Hayat kalitem ciddi anlamda düştü.Benim gibi olup da yol gösterecek var mı moral olarak çökmüş durumdayım.
Zulalhamza Dobis benimde 5 aylik olana kadar devamli oluyordu ama 1 yasinda cocugu olup mastit olan arkadasim bile var eger bebeginiz emebilse rahatlarsiniz surekli emzirme danismanligi almanizi oneririm hem siz rahatlarsiniz hem bebeginiz
patilianne Dobis aynı durumdayız 5 aylık bebeğim sağarak besliyorum sadece anne sütü alıyor düzenli sağım yapıp 4 saatten fazla beklememeye çalışıyorum tıkandığında açana kadar sağıyorum bazen yara oluyor tekrar göğüslerim ama kesmeyi düşünmüyorum gittiği yere kadar devam
Benanneyimanne Dobis benım de nerdeyse her hafta bır oluyordu 6. Aydan sonra bırdaha olmadı şükür bır sure daha sabredın bence bılıyorum onun agrısı hastalıgı cok kotu mastıt olduğunuzda lahana yapragını sarın benı 2 saate rahatlatıyordu bırde bebegınız uyurken emmeyı denedınızmı
Dobis Toprak2509 ilaçla açılıyor zaten neden kesi attırayım,ayrıca buna ben değil doktor karar verir.Ben mastit nasıl geçer diye sormadım benim zaten sürekli geçiyor tekrar oluyor yapısından kaynaklı.teşekkürler yine de cevabınız için.
Dobis Toprak2509 kusura bakmayın sert yazmışım farkında olmadan ama gerçekten artık benim dayancak takatim kalmadı tek yerden tıkanmıyor ki geçsin.sabah üsten tıkaniyor akşam alttan tıkanıyor bi göğsüm açılıyor diğeri tıkanıyor.benim çözümü yok artık malesef.
TuruncuLimon Dobis bukadar agrasif davranmanıza gerek yok kadın kötü birşey dememiş o kesi attırın dedi diye kesi mi attıracaksınız sanki teşekkür edip geçin niye bu polemik yaratma derdi? ondan sonra postuma yorum gelmiyor kaynana postu olsa üşüşürsünüz diye tekrar bi post açarsınız …
Toprak2509 Dobis niye soruyorsun ozaman. Zaten tekrarlamasının sebebi o.ilaçla gectiğini sanıyorsun. İltihabın zarı duruyor orda tabi tekrarlar. Kesiyle bile tekrarlayabilir. Bende yaşadım ki biliyorum.bende burda post açmıştım. Yardımcı olayım dedim pişman oldum naparsan yap.
Dobis ruzzzzzz başlıkta görüldüğü gibi sürekli tekrarlayan mastitten dolayı sütünü kesen var mı dedim 😁 kesi attır geçer cevabı ilk defa göruyorum doktora gidip bana kesi atın geçsin bi diyeyim.ilaç verip yolluyor.Ben gerçekten böyle bu durum yaşayıp kesmek zorunda olan var mı onu merak ediyorum.Teşekkür ediyoruz azarlıyor oluyoruz siz de linçlemeye geldiniz heralde 🤣
Dobis Zulalhamza çok uğraştım eds şırınga hepsini denedim.doktorum da bu saatten sonra emmez artik hiç boşuna uğraşma dedi.Keşke emse
Dobis patilianne ya ben 4 defa antibiyotik kullanmak durumunda kaldım.Hastane tipi pompa bile açmıyor bazen.2 günde bir tıkandığı oluyor.En son uyuyakalmışım zaten ondan oldu.ayda 1 tıkansa ona da razıyım.Etrafımdaki herkes kes normal değil diyor.Abartmiyorum belki 50 defa tıkanmıştır.Bebeğimle ilgilenemiyorum göğsümle uğraşmaktan 😔
patilianne Dobis ilk aylar benimde iki günde bir tıkanırdı hatta koluma vururdu ağrısı ağlaya ağlaya sağdığımı bilirim belkide yarım saat morarırdı göğsüm sağmaktan hala haftada bir oluyor ama bir şekilde açıyorum öne eğilerek sağmak sağarken tıkanık yere bastırmak ve sıcak su torbası uygulamak bulduğum bazı çözümler bunları da dene belki işe yarar anladığım kadarıyla süt kanallarınız biraz dar
Dobis Benanneyimanne inşallah ya.sürekli 6 ay anne sütü alsın en azından diyip dua ediyordum.uzun süre mastit olmasam 1 yaşına kadar sağcam diyorum sonra tak yine mastit oluyorum bu sefer kessem mi diyorum vicdanım rahat etmiyor öyle de
Benanneyimanne Dobis bıde pompanızı düşük modda kullanın yuksek mod sütü artırdıgı ıcın mastıte sebep oluyof
Zulalhamza Dobis bir emzirme danismaniyla görüşün derim benimki erkendi tabiki ama doğduğunda emmemisti bir hafta sonra emzirme danismanligi aldik sukur bir günde öğrettik. Deneyin bence en azindan onuda denemedim demezsiniz
Dobis Benanneyimanne doğru söylüyorsunuz ama benim sütüm hem çok geç iniyor hem de kenarlardan elimle bastırmayınca damla damla geliyor.yüksek ayarda kullanmayınca sütüm gelmiyor fazla.Sizin baskı uygulamadan oluk oluk geliyor mu.benim 45 dk sürüyor hastane tipi olmasına rağmen.
Benanneyimanne Dobis tamam elınızle ovuşturduğunuz için oluyordur mastıt bır ara ben sütüm artsın dıye sağım yaptım benımde sütüm akmıyor pompaya elımle gogsumu sıkmayınca bunu emzırme danısmanına anlattım yanlıs masaj mastıte sebep olur demıstı bana 🥴
Dobis Benanneyimanne doğrusu nasılmış ki o kadar çok emzirme danışmanı varki online olarak değil de yüz yüze yardım almak istiyorum.coronadan dolayı kimseyle görüşmüyorum bu yüzden belki de emebilecek bebeğim emmedi.
Emilya_97 Dobis Merhaba oncelıkle cok geçmiş olsun.Doktora gıttıysenız geçmiyorsa bı çoçuga süt annelik yapsaniz olmazmı sevapa almiş olursunuz.Yıne sız bilirsinız sadece naçizane tafsıyem hem sız mastıt olmaz acı çekmezsınız ve bı çoçug anne sütü almiş olur. Tekrar cok geçmiş olsun
Dobis Emilya_97 çok teşekkürler.corona olmasa çok isterdim ama kimseyle görüşmüyorum küçük bebeğim var diye.