Gulsenomer Merhabalar arkadaslar herkese hayirli cumalar 2 ay 17 gunluk oglum var duzenli kaka yapiyordu bugune kadar birkac gundur ara sira bir kere yapmaya basladi veya 1 gun hic yapmamaya basladi kabiz mi acaba diyorum ama sut alan bebekler de kabizlik olmaz basina gelen varmi ve bir iki kere uyardim poposundan ama artik aliskanlik yapar diye dokunmak istemiyorum herhangi bir huzursuzluguda yok normal mi sizce
Sumeyye67 Gulsenomer balım bebeğine sütünü sağıp zeytinyağ verebilirsin doktoruna bir danış doktorun da fitil veriyo ama pek kullanmanı önermiyo bebeğin 3 güne kadar kaka yapmaması normaldi