Bugün sabah 10’da aşı olduk. Herhangi bir ateş yok. Ancak bebeğim çok huzursuz ve ağlamaklı. Normalde uyandıktan sonra 1 saat uyanık tutardım ancak hep esniyor. Sanırım aşı uykuda yaptı. Başından geçen annelerimizden tavsiye bekliyorum. Bir de ateşi şu ana kadar çıkmadı ama eğer çıkarsa sağlık ocağındakiler 1 çay kaşığı calpol vermemi söyledi. İlaç vermeden indirebilir miyim? İlaca karşı değilim ancak başka yolu varsa denemek isterim. Cevaplarınızı bekliyorum.