Aryaaydin90 biz 16 yla fototerapi aldık 11,2 ye düşmüştü ertesi gün 12,17 oldu ama sınırın altında oldugu için sınır 17 ydi önemsemediler poliklinik kontrolü önerip taburcu ettiler ,kontrolde tekrardan 11 e düştü . Bol bol beslenmesi gerekiyor bazı testler yapılıyor sarılık nedeninacıısndan tabi onlar da bi anormallik varsa onu bilemiyorum.