Annelerim hayırlı ramazanlar hepinize. Oğlum 4 ay 22 günlük alerjik bi bebek. Doktor tavsiyesiyle ek gıdaya geçtik. 4 ay 16 günlükken. Ilk yoğurtla başla dedi 3 gün yogurt verdim şükür huzursuzluk dışında sıkıntı olmadı. 3 gün de havuç verdim. Yine sorun olmadı. Fakat ikisini de yerken öğürdü nerdeyse kusacaktı çok korktum. Bu durum sizce normal mi ? Yoksa ikisini de sevmedi mi. Yarın patatesle devam edicem. Sonrasında ne vereyim. Önerilerinizi bekliyorum. Teşekkürler 🌺