Arkadaşlar bebeğim 17 aylık ama hala kendi kendine yürüyemiyor biz elinden tutunca gidiyor ama tek başına dengesini kuramıyor, bir de henüz hiç bir kelime söylemedi okadar uğraşıyoruz ama hiç oralı olmuyor. Böyle bir durum yaşayan, var mı? 18.aya kadar bekle diyor herkes ama telaş yapıyorum artık bir sıkıntısı mı var acaba diye