Canım, belki pütürlü gıda rahatsız ediyordur. Benim bebeğimde 10 aylık hala pütürde zorlaniyoruz. Tadı sevdiği bir sey bile olsa pütür fazlaysa yemiyor. Mesela yogurdu seviyorlar genelde. Pirinçsiz bir yogurt çorbası denesen mesela? Kimse için kendini üzme, her bebek aynı değil. Bu arada atak dönemine de yeni girdiniz sanırım. Biraz uykulari da bozuluyor bu dönemde. Gece sık uyanma, yemeği reddetme, uyutmak isteyince direnme ağlama cok oluyor. Biz biraz zor geçirdik 9. Ay sonu ve 10. Ay başını. Ama atak yeni bitti. Cok cok iyiyiz. Uykular düzene girdi. İştahı da arttı.