AES-0404 Bebeğim emerken gögüs uçlarım çok agrıyor, emmeye başladığında ağlamamak için kendimi zor tutuyorum. Emzirmediğim zamanlarda da böyle iğne batıyor gibi oluyor. Ne yapabilirim yardımcı olur musunuz 🙏🏻
bambam333 AES-0404 bende de aynısı oluyor. Lansinoh krem sürüp Philips avent silikon koruyucuyu taktım iyi geldi bana
Selinbam AES-0404 bende çok çektim bundan çözümü garmastan lansinoh memelyn göğüs ucu kapağı gümüş kapak dönüşümlü kullanarak buldum sırayla hepsini takıyorum ve sürüyorum
Beyzaveecrin AES-0404 bende de iğne batması gibi acı oluyor arada gümüş kapak baya kullandım iyi geldi bebeğim 1 aylık oldu şuan acı geçti
Balanne_ AES-0404 lansinoh krem sür ve streç ile kapat orayı nemli dursun inanılmaz faydası var lansinoh dan sonra yıkamana gerek yok oda fayda etmez ise madacassol krem vsr sür strwçle ama bebeği emzirceğin zaöan iyice yıka bebim tamamen kopmuştu gögüs ucun bu şekilde iyileşti