Tuba18 piskolojin çökük olunca ne kadar yersen ye yine az olur psikoloji yüksek olcak ki bebişinle o zaman daha iyi ilgilenebilesin takma kim ne derse desin çevirir bende de aynıydı karnı aç olmayınca da öyle yapıyo yarı tok olunca yani keyfine içiyo yani o diğerlerini ondan dolayı da rahatı bozulsun istemiyor annem di en büyük destekçim benim benden dolayı o da 40 gün küvezde tutmuşlar beni emzirmeye bile göstermemişler biberonla beslenmişim her 2 saate bir ml belirtiyolarmış o kadar sağıp hemşireye veriyormuş belirtdiği ml de olmasa almiyolarmış bi de 40 gün boyunca 1 kere doğduğumda görmüş yani sadece 40 gün sonra da aç bırakmışlar ağlamaya başladığımda öyle emzirmiş yoksa bende biberonla devam etcekmişim zaten iyice aç olunca ağlaya ağlaya emiyo hafif karnı doydu mu yatışıyo huzurlu huzurlu emiyo çocuk piskolokları da diyor zaten her istediklerini hemen yapmayın arada biraz geç yapın dış dünya ya da alışmaları lazım herkezin istediği hemen olmuyo malesef diye 2 saat olunca uyandır bekle o zaten etrafa bakar bi baktı aç sinyal vermeye başlar teklif et vermeye çalış ağladı mı kaldır kucağına tekrar tekrar
Aslan gibi çocuk doğurdun bunu mu beceremiceksin her şeye yeteriz biz kadınlar güçlüyüz doğum ağrısı bile 52 tane kemik kırığına bedelmiş acısı onları atlattık bunu da atlatcaz her kadında oluyo başına gelmiştir mutlaka ben her konuştuğum kişilerle hiç duymadım çapur cupur emiyo diye hep zor emiyodu diye söyleniyolar kaynanam sonradan diyo Görümcem emmezmiş de zorlaya zorlaya emzirirdim diyo ondan 1 ay büyük kuzeni varmış onu emziriyodum diyo o çok güzel emiyodu benim kız emmiyodu doğru düzgün diye