Ays__sse Bebeğim beş aylık , altı aylık olunca ise basliyirum. Emziriyorum , nasıl yaptınız anlatır mısınız
Mervenur48 İs yerinde bos oda vardi ogleye kadar 1 kere ogleden sonra 1 kere daha sagim yapiyordum.dolapta sakliyordum.