Ilknr57 Bebeğim yutkunarak 15 dk emiyor memede uyuyor saat başı emziriyorum ama her gün kaka yapmıyor ıkınıyor bezide her açtığımda ıslak ama sorun ne cözemedim makat deliği kırmızı ne olabilir
Sevdamavi Ilknr57 canım 3 gündür biZimki de yapmıyor gaz cıkarıyor.anne sütü alan bebekler de normalmiş
Busragultekin Ilknr57 bi aylık bebeğim doğduğundan beri dün gece 5. Kakasını yaptı rahatsız ediyo onu yapamaması dr götürdüm on günde bir yapması normal ddi masaj yap canım dün masajla yaptırdım ben
memonunannesi Ilknr57 anne sütü ile beslenen bebeklerde 15 güne kadar kaka olmaması bile normalmiş. Bağırsaklarda tam emilirmiş anne sütü.
Ilknr57 Evet benimkide gaz çıkarıyor zeytinyağ sür dedi doktor öyle yapınca yapıypr ama onuda alıştırmak istemiyorum
Ilknr57 Doktor kulak çöpüyle zeytinyağ sür içine aok biraz dedi ama bana doğru biley gibi gelmiyor sizce