50 günlük Bebeğim var. hem emziriyorum hem de günde 3 kere 60 ml ve gece iki kere 105 ml mama veriyordum. Bebeğim bir haftada 270 gram almış ve doktor gündüz mama verme haftalık 125 gram alsa yeter sütün yetiyor sürekli emzir gerekirse gece mama verebilirsin dedi. Gündüz verdiğim 60 ml mamayı kesip emzirmek istiyorum ama bebeğim mama içtiği saatte emiyor olsa da sanki kurulmuş gibi ağlamaya başlıyor ve memeyi iki emip bırakıyor çığırıyor. Mamayı verdiğimde öncesinde ve sonrasında da emziriyordum ama şu an sanki illa mama istiyor gibi ağlıyor:( göğsümü sıktığımda sütüm de geliyor süt yok da ağlıyor olamaz. sabahları birikmiş oluyor ve çok güzel emiyor acaba gün içinde süt azaldıkça yavaş gidiyor da ondan mı memnun olmayıp ağlıyor. O ağladıkça dayanamayıp 30 ml de olsa mama veriyorum ve sonra yine emmeye devam ediyor. Yani az da olsa illa o mamayı içecek. aile hekimliğindeki hemşiremiz de biberon verme mutlaka meme reddi yapar bebeğinle arana girmesine izin verme illa mama verecem diyorsan kaşıkla bari ver diyor korkuyorum mama yüzünden emmeyi bırakacak diye. Ne yapmam gerekiyor bu mamayı tamamen bırakmam için bilemedim 🤷🏻♀️ 🥺