Merhaba hanımlar artık cidden bıkmış bunalmış durumdayım bebeğim 3 aylık ve saat 1den beri uyutmaya çalışıyorum ve Ne zaman uyusa eltimin çocukları ses yapıo yavrum sesten doğru düzgün uyuyamıo sustursam çocukları kaynanam o sesten anlamı die itişio sizce ses etki edermi etmezmi etse bile Bi çare bu akıl verin yoksa kavga edicem