Merhaba bugun kontrolumux vardi sut ve sut urunu alerjimizden dolayı diyetteyim ondan az almış olabilir mi 1 hafta sonra tekrar gidip kilo kontrolü yapacak doktorum duruma göre sutumun yetip yetmedigine bakicaz alerjik bebekler az kilo alıyor diye duymuştum ama doktorum böyle bise söylemedi. cok uzgunum saglikli olmasi herseyden önemli ama anne sütü cok onemli