Zafsim0801 yenidoğan bebekler sesli uyurmuş canım korkulacak bişey yok benim bebeğimde öyle 38günlüğüz gece gündüz hep değişik sesler çıkartarak uyuyo bazen de gazdan dolayı sürekli ıkınarak uyuyo siz gazı yok desenizde var oluyo çıkarttığı gazlara inanamıyosunuz bazen 😄 emzirme öncelerinde karnına gaz masajları yapıp rahatlatın siz yinede