Symasydmr Bebeğim bugün 3 aylık oldu ve doktor bıngıldağının kapandığını söyledi baş ölçüsü büyüdükçe sorun olmaz dedi ve d vitaminine devam dedi sizce sorun olur mu devam etmeli miyim etmemeli miyim çok edişelendim ne yapsam sizce?
mamAras Symasydmr doktorunuzun önerisiyle devam edin bizler doktor değiliz önerilerimiz Allah korusun çok yanlış durumlara yol açabilir
leynanin_pembemantosuu Symasydmr bıngıldağı kapandın kapanmasın zaten 1 yaşa kadar vitamini kullanmanız gerek doktor oğlumada erkenden kapanıcak dedi bıngıldağı 4 aylıkken kapandı şuan 7 buçuk aylık normal şekildr büyüyor her günde demir ve vitamin ilacını veriyorum
ErkekkAnnesii Symasydmr doktorunuz ne dediyse ona uyun bununla ilgili bişey önerilemez en iyisini doktorunuz bilir sonuçta
Symasydmr mamAras öyle tabi haklısınız merak ettiğim aslında farklı bir doktora da göstermeli miyim acaba devam etmem doğrumudur başına gelen varsa doktorları nasıl yönlendirmiş? Oydu
Symasydmr leynanin_pembemantosuu kafa büyümesi devam etti mi normal şekilde internetde o kadar kötü şeyler yazmışlar ki beni korkttu açıkcası
mamAras Symasydmr doktor bize kapansa bile kafa çevresi büyüdükçe sıkıntı olmaz dedi bizimde 3.ayda neredeyse kapanmıştı. D vitamini hem kemik-kas gelişimi için hem de korona sürecinde çok önemli bence kesmeyin
Symasydmr mamAras şuan bebeğiniz kaç aylık acaba birde hangi d vitaminini kullanıyorsunuz devletin verdiğini kullanıyordum da ben ?
mamAras Symasydmr o evham yüzünden ben neler yaptım internete bakmayın ben öyle bakıp teşhis koyup 3 aylık bebeğime mr çektirdim 5 kg çocuk narkoz aldı benim korkularım yüzünden. Doktora güvenmiyorsanız güveneceğiniz bir doktor bulun ama baş ağrısı nedeni yazsanız beyin tümörü çıkıyor internette
sonsuz17 Symasydmr bizimde 18 aylık kapanmamış neden olabilir ki ciddi bir şey mi bilgim de yok vitamin yazdı düzenli vermedim ben 1 yaşını geçince hiç vermedim
Symasydmr sonsuz17 bu durumun teşhisi doktorunuz koyar tabiki erken veya geç kapanması bazı hastalıkların sebebi oluyormuş vitaminlerini mutlaka kullanın düzenli benim tedirginliğim d vitaminin erken kapanmasına sebep olmasından dolayı arada kalmamdan ötürüydü.
AloneMom sonsuz17 bikgikdsk kapanana kadar d vitaminine devam etmeniz gerekir.benim kızım 16 aylık daha tam kapanmadı.kapanana kadar devam edicez d vitaminine
mamAras Symasydmr şuan 9 aylık biz devletin verdiği hiç bir şeyi kullanmadık içeriği temiz değil. Ocean 400u kullanıyoruz doğduğundan beri fısfısı var 1 kere ağzına sıkıyoruz 3 damlaya tekabül ediyor
Symasydmr mamAras bende ocean 400 e geçmeyi düşünüyordum hızlıca temin edip geçeceğim teşekkür ederim .