Smyy09 Tugce1634 bende istanbuldayum zaten 1 aydır ince mevsimlik giyiyor kışlık kalın olanları kaldırdım ama az kaldı almak lazım ben hiç almadım daha yazlık
Tugce1634 Smyy09 ben de henuz almadim bi parca yazlik tulum aldim kolsuz lcw den.annem sponsorumyz resmen😭yazlik seyler almis baya.ben de alicam hicbirseyi yok cunku
Smyy09 Tugce1634 bizimki tulumdan nefret ediyo açıp duruyo ben oyüzden oenye sort tişört alıyorum sadece 7-8 tane tişört 7-8 tane de şort alsam yeter