cylnchngr Kızım 2 yaşında çok iştahsız hiç bişey yemiyor şuan ben ve oğlum covidiz kızımda bişey yok ama aynı evdeyiz illaki olur önlemimi almak istiyorum bünyeyi kuvvetlendiren iştah açan bi vitamin şurıbu tavsiyesi istiyorum
annediyebiri cylnchngr ocean imunol şurup kullanmıştık biz biraz açtı iştahını 1 kutudan sonra almadım ama mollers balık yağını düzenli kullanıyoruz oda istah açıyor. Geçmiş olsun meyve yedirin bol bol.
nilbuglem cylnchngr sambucol olması lazım biz covid olduğumuzda doktorumuz bu şurubu önermişti , bunu kullandık c vitamin destekli
pent93 cylnchngr Benim kızım da çok iştahsız bi çocuktu hiç bişey yediremiyodum doktora götürdüm easyfishoil multivitamin verdi hem omega3 hem multivitamin var içinde hem yetersiz beslendiği için vitamin takviyesi oluyo hem omega3 almış oluyo iştahı da kendine gelmeye başladı yavaş yavaş çok faydasını gördük
Sibls cylnchngr benimde oğlum 2 yaşında yaklaşık 3 haftadır vitamin takviyesine başladık biraz fark etti yemede ama yinede yeterince değil 🤦🏼♀️ vitaminix önerdi doktorumuz onu aldım 👍