nazlieylul
O zaman ki kilolarini hic hatırlamıyorum maalesef.
İlk yoğurtla basladim,sonra elma puresi verdim daha sonra sebzelerle devam ettim kabak,havuç, patates olarak 🤗
Meyve yi de ara ara verdim tatlıya alismasinlar diye
1 hafta kadar başlangıçta yoğurt verdim isterseniz 3 gunde yeterli ben biraz yavas gitmek adina 1 hafta ara ara verdim.
Sonra cam rende de elma puresi verdim.Sebzelerin yanısıra ara ara verdigim meyveler elma,armut ve muzdu.
Sonra kabak denedim,sade çok sevemediler patates ve havucla karistirip denedim.
Zamanla zaten verilecek seyler artıyor ve azar azar verdiklerimiz bir öğün haline geliyor.
Yani tadimlar bittikten sonrasi daha kolay bence 🤗👍