Marla91 valla 9 ay normal diye tutturdum. İnternetteki bütün pozitif doğum hikayelerini okumuşumdur herhalde çok pis gaza geldim, 3 gün sancı çekince son saatler eşime yalvardım sezaryene alsınlar diye😀 tabiki almadılar normal oldu iyi ki öyle olmuş doğduğu an herşey bitti ne büyük rahatlık. Sonrası çok kolaydı hiçbir sıkıntım olmadı. Sağlıkla ilgili bi mecburiyet yoksa normal olun derim, Allah muhakkak kolaylığını veriyor🌸