Dlkkydlntpl İkiside yarımdır 60 tl ye satıyorum ihtiyacım kalmadıgı için.kullanma süreleri daha 6 ay var
Begonvillll Arasannesi merhabalar. Açılmış krem ürünlerin satışı yasak değilmi. Benim postuma öyle yazılmıştı moderatörler tarafından