ejderyaaa Kızım 22 aylık oldu fakat gece beslenmesini kesemedik iştahsız bir bebek bı hap varmış içince biranda süt kesiliyorms acaba tek seferde bıraktırmm doğru olur mu memeye çok düşkün tecrübeli anneler yardım lütfen