Tecrübeli annelerin fikirlerine ve deneyimlerine ihtiyacim var ilk bebeğim henuz. 6 bucuk aylık ve doğuşundan beri emmedi hic mama yiyor.ek giyada basladik ogun olarak meyve sebze puresi yogurt muhallebi ye basladik fakat aralarda hala mama içiyor. Gece zaten hep 4 saatebir mama iciyor. Sorum şudur, gece mama içsin sorun yok ama gündüz formul sutu ne zanan kestiniz ogun aralarinda yani sadece pureler muhallebi yogurtla ne zaman durabilir aralarda mama yemeden