Merhabalar.
Ben doğumdan 50gun sonra fln adet oldum ondan sonra kaç ay boyunca olmadım emziriyodm bu sırada. Bebeğim 7aylik olunca emmeyi bıraktı. Şimdi 1yas 20gunluk bende Bi kaç gün önce kahverengi akıntı gelmeye başladı bu normal Bi durum mu acaba. Az az ve nadir geliyor. Mesela Bi gün boyunca gelmiyor ondan sonra geliyor Bi duruyor bu devam ediyor. Nedennii bilen varmı??