Bebeğim 40 günlükken ultrasonla bakışmıştı ve sorun çıkmadı çok şükür ama sonra aile hekimliğindeki hemşire 2. Ayda tekrar baktırın demişti biz doktor söylerse baktırırız diye konuştuk eşimle doktor da tekrar test istemedi zaten ama içime şüphe düştü şimdi keşke sorsaydım diyorum bir şey olsa çıkardı değil mi 40 günden sonra değişme ihtimali var mı sizce?