Kızlar selam🌸
13 günlük bebeğim var, son 1 gündür bianda durup dururken ayaklarını kendine çekerek ağlamaya başlıyor, bi anda susuyor bi anda tekrar ağlamaya başlıyor kakasını ve çişini gayet güzel yapıyor aslında bayada dolduruyor yaşayan arkadaşlar neler yaptınız acaba