kbtmz Akinege bizimde en ağır aşımız iki aylık aşımız oldu biraz ağır canım diğer aşılar böyle etkilemiyor calpol yada parol verebilirsin ben myle yapmak zorunda kalmıştım
Asil-Atahan Akinege bizde bugün verem olduk 65 günlüğüz calpol ver canım 6 saatte bir hemşire öyle dedi bize
OyaGny Akinege 6 8 saat aralıklarla calpol ver canım hiç bişey olmaz biz öyle atlattık şükür ateşi de çıkmadı böylelikle
Emirhanmom Benim bebegimde surekli aglamisti ateslenmisti 3 gun sürmüştü. Ates düşürücü vermistim o biraz rahatlatmisti yavrumu. Takipli doktorunuz varsa danisarak siz de verin.
Akinege Emirhanmom yaaa cok fena ağlıyor bende doktora sordum parol verebilirsin dedi verdim 11 gibi simdi yine basladi ciglik cigliga
Akinege Asil-Atahan hemsire bize de calpol bir işe yaramaz parol verin dedi. Bende parol verdim ama daha rahatlatmadi sanirim
kbtmz Akinege bir çay kaşığı bir defa verdim ama 6 saat ara ile verilebilir nasıl oldu bu arada bebeğiniz :)
Asil-Atahan Ozaman 4 satte bir ver canım birinde calpol veriyorsan diğerinde parol ver acı çektirme sabiye
Asil-Atahan Akinege daha şimdi uyudu çıldırdı resmen koliğide tuttu eşimde işte abileriyle kalakaldık peşinde eczaneden parol alacak gelirken calpol çokta etki etmedi
Akinege OyaGny paril vermeye basladim 6 saatte bir calpol daha iyi bildigim kadarıyla da ebe öyle diyince bende parol verdim
Akinege kbtmz bende iste 1 cay kasiginin azicik azini vermeye basladim 6 saatte bir daha 6 saati dolmadan ciglik cigliga bile yani kiyamiyorm da cok halsiz kolunu kaldirmaya korkuyor bile 😴
Akinege Asil-Atahan ayy kuzum ya kucucukler zaten parol baya uyuttu bizimkini şimdi tekrar mesaideyiz bunlar da geçecek de işte omrumuzden omur gidecek 😴