Minnakimmm Kızım beş aylık oldu ama kollarından tutup ayakta durdurunca hiç basmiyor . Ayaklarını topluyor . Normalde çok güzel harelek ettirir ayaklarını . Normal mi acaba basmamasi .
Sblsrgnsn Minnakimmm daha cok erken canm normal suanda basmamasi 6 7 aylikken falan basmisti benm oglum