Herkese merhaba
benim kızım 22sinde 2 yaşında olacak ve 2 aydır uykusunda konuşuyor. Sürekli kelimeler söylüyor bazen 3 kelimelik cümleler kuruyor. Yani sanki yanında biri varmış gibi resmen sohpet ediyor. İnternette araştırdığım kadarıyla stres, kabus, uyku bozukluğu vs sorunlarla karşılaştır ama uykusu çok düzenli saati şaşmaz ve kızım gayet mutlu bir bebek. Telsizimiz de sürekli açık olduğu icin asla uyuyamıyoruz. Böyle bir sorunla karşılaşanınız var mi acaba?