YusraveAnnesi 2,5 aylık kızım var emzirirken ilk 10-15 dk güzel emiyor sonra göğsümde kıvranmaya başlıyor gazı vardır diye gazını çıkartıp tekrar devam ediyorum ama almıyor bu ay 800 gram kilo almış normalde 1 kilo alması gerekirken. Böyle bi sorun yaşayan var mı çözümü nedir neden bebeğim kıvranır ?
svgeymn YusraveAnnesi benimd bazen oyle.oluyor gazini cikaryorm tekrar emziryorm bazen emmiyo birakyorm emmiyorsa birak canm karni doymustur ac olsa emerlerdi
renkliruya Gazı vardır.. Ama büyüdükleri içinde oynuyorlar artık.. Benim oğlumda biraz emiyor sonra oynamaya başlıyor ..2 ay 2 günlüğüz.. 800 gramda iyi annesi..