İyi günler kızlar, ramazanın ilk günü otuç tutabildim ondan sonra hiç başıma gelmeyen birşey oldu kahve rengi lekelenmem oldu ve hala var çok çok az bir miktar ama var, doğum kontrol hapı kullanıyorum 1 buçuk senedir hiç olmamıştı tam ramazan ayında oldu anlamıyorum hapımı aynı saatte alıyorum ama keslmiyor ve daha adet olmama 2 hafta var (haplardan biliyorum) boşunamı yiyorum orucu ? Tutmalımıyım acaba
Araştırıyorum internetten ama hep adetten sonra lekelenmelerden bahsediliyor bu adetle alakalı değil