Purposeless Smsnannesi Kullanıyorum çok memnunum ne sızdırma ne koku ne pişik hiçbir sıkıntısını görmedim
Mom_teacher Smsnannesi ben doğumdan snra 2.paket olarak almıştım ama memnun kalmadım emiciliği iyi değil kakayı da çişi de sızdırdı, normal numRasını da bi büyüğünü de denedim vazgeçtim,sleepy e geçtm
Ates_mami Smsnannesi evet güzel. Prima premium kullanıyorum genelde. Külot bez. Bazen bedenini bulamadıgım da minies alıyorum. Molfix sleepy den 1000 kat daha iyi.