Aylns biz işimizi görmesi için Bim’den Kumtel marka aldık. 200₺ idi fiyatı. Benim beklentim bu kadar bile değildi ama vallahi taş gibi çıktı. Arçelik fırınım vardı, yeni taşındığımız eve uymadığı için böyle tercih ettik ama iyi ki almışız diyorum her seferinde. Sadece tepsisi ufak biraz, yani bir tık sıkış tıkış koymak gerekiyor kurabiyeleri falan🥶
https://ty.gl/nsnadiyu5 Bu da linki bakmak isterseniz. Tabii daha kaliteli, daha evladiyelik bir şey isterseniz Bosch derim.