tugba23 Hayırlı günler arkadaşlar bebeğim 5 aylık ve ikimizde covid pozitif çıktık bugün 3.günümüz antibiyotik kullanıyo o yüzden mi çok fazla uyuyo yoksa normali mesela 3 saati geckindir uyuyo yaşayan var mı bu durumu
sevimlienerji tugba23 canım bizde geçirdik bebeğim 4 aylıktı ama sadece probiyotik ve fitil kullandık.antibiyotik yüzünden olabilir ateşini sürekli kontrol et