ysmn122333 Kızlar bebeğimin poposu çok fena pişik oldu kabarmış resmen görünce şok oldum şimdiye kadar hiç olmamıştı sudocrem kullanıyordum normalde her açtığımda. Kızarınca mustela sürdüm fayda etmedi az önce yine değiştirdim altını Allahım nasıl kötü olmuş napçam krem sürerken çok ağlıyor altını zor kapattım😢
Beliz22 ysmn122333 evde Hametan yanık kremi varsa o çok iyi geliyor, ıslak mendil kesinlikle kullanmayin, pamuk suyla temizleyin veya direkt yıkayın Çeşme altinda, ve birakabildiginiz kadar açık bırakın hava alsin poposu, bezi bir sure gevşek baglayin.
Yazaksami ysmn122333 oğlum pişik olduğunda küçük küçük yaralar olmuştu kanıyordu artık. doktor hamazinc ve anestol verdi . Karıştırıp sürüyordum hemen geçti hala kızarınca hamazinc kullanıyorum.
birkusannesi Evde altı açık gezdirin ve ıslak mendil asla kullanmayın altına yaptığın da her seferinde poposunu yıkayın
ysmn122333 birkusannesi bence ıslak mendilden oldu ya uni sensitive kullanıyordum hiç böyle birşey olmadı eşim uni simple clean almış yanlışlıkla büyük ihtimal ondan oldu 😣
ysmn122333 Yazaksami ah yavrum benim yaa çok canı yanıyordur 😟yara yok da kızarmış kabarmış derisi böyle noktacıklarda var üstünde
salgarsaniye ysmn122333 hakikî zeytin yağına biraz şu ekle kaynat ondan sonra soğuduğu zaman her temizlediginde sür çok ise yariyor
ysmn122333 salgarsaniye aa evde var hemen deneyim onu sağol kuzum inşallah geçer çok kötü durumda ağlıycam valla yaa😔
birkusannesi ysmn122333 ıslak mendil de yapıyor. Alkolsüz parabensiz kullanın ve pişik geçene kadar ıslak mendil kullanmayın 😌
Aley_ ysmn122333 Diş döneminde çok kötü pişik olmuştu oğlum. Kullandığım kremlerde geçirmedi, her alt açmada ıslak mendil kullanmadan gidip poposunu yıkadım kuruladım, bir kaç dakika açık bıraktım ve pişik olan yerlere zeytinyağı sürüp kapattım. Bir kaç gün sonra geçmişti.
Aley_ ysmn122333 Evet, yani her bebekte olmasa da diş döneminde ishal olabiliyorlar daha sonra ishalden dolayı da pişik görülebiliyor maalesef.
salgarsaniye Morusevenanne nasıl kullaniyorsun acaba benim kızım da doğar doğmaz beş ay boyunca sürekli pisikti kullandım geçirdi çok sukur
Aley_ Morusevenanne Zeytinyağını küçük bir kavanoza koyuyorum, her alt açmada pişik olan yerlerine sürüyorum. Zeytinyağı denedim ama geçirmedi derseniz, hindistan cevizi yağıda iyi geliyor.
Newmamaandlove ysmn122333 canım krem pişik olmasını engellemek için yani amacı pişik olmadan kullanmak . Bizde bikaç gün önce pişik olduk gece büyük tuvaletini yapmış sabah altını aldığımda kızarmıştı kanadı hatta silince . Ben zeytinyağı sürdüm ve ıslak mendille silerken mendili hep su ile yıkadım sık sık altını değiştirdim hemen geçti . Rabbim şifa versin kuzuna 🤲🏻🌺
Egemen26 ysmn122333 canım ılık su ve pamukla sil yada hep yıka kurut güzelce Arko krem varya ondan sür iyi gelir