Bebeğim 8,5 aylık ek gıda+anne sütü ilerliyoruz fakat yaklaşık 1 haftadır idrar rengimiz koyu sıvı alımının azaldığı için olduğunu söyledi doktorumuz 😔 sütümün azaldığını düşünüyorum benim gibi bu aylarda bu sorunu yaşayan var mı? Bebeğim öncekiyle aynı sıklıkta emiyor ama neden oluyo anlamadım🤦♀️