Adababy valla benim oğlum 1 yaşında yürüdü dedikki keşke daha geç yürüseydi🤣çünkü o merakla her yere tırmanmaya bıdı bıdı her yere gitmeye başladı. Ekstra dikkat etmek gerekiyordu, Bi saniye gözümü ayırsa Bi tarafa kayboluyordu. Ki Bi gün ben dışarı çıkmak için hazırlanırken ayağa kalkıp düştü ve kaşını yardı😔