Benim oğlum 1 yaşında. Ek gıdaya 6 aylıkken başladık ve yoğurt, çorba, sebze meyve pürelerini çok güzel yiyordu. Son 2 haftadır iştahsızlık ve biberon reddi yaşıyoruz. Acıktığında da bisküvi maması dışında kolay kolay birşey yemiyor. Bu durumu yaşayanlar var mı? Neler yaptınız?