Merhabalar hanımlar 🧚🏻 Bebeğim tam 4,5 aylık 36+3 haftalık prematüre bebek olarak doğdu ve kolik bebeğim uyku eğitimine başlamak istiyorum yada başlamalı öıyım neler yapmalıyım neler yapmamalıyım doğum haftasını bilerek yazdım belki düzeltilmiş tarihle daha erkendir detaylı bilenler yardımcı olabilirseniz sevinirim 🥳🧚🏻