Öncelikle söyleyeyim asla kilo konusunda takıntılı değilim ve sadece sağlıklı olmasını istiyorum ve cok şükür de saglıklı kızım ama bundan 18 gün önce doktora gittik kızımın kilosu 5500 çktı doktor az kilo almş dogum kilosuna göre günde 3 defa mama verin dedi sadece anne sütü ile besleniyordu neyse işte ben doktora göğsümü bırakır mı diye sorduğumda bu saatten snra bırakmaz dedi ama zaten sürekli beslenmiyorki bebek günde 3 defa mama versem kac defa emzrcmki diye düşündüm ve sadece günde 1 defa cok cok emipte göğsümde süt bosaldgnı düşününce veriyrdm ama kilosu ayına göre burda gördüğüm postlra göre cok normal geldi bana boyuda öyle maması bitti almayı düşünmüyrm cünkü gece boyu 2 yada 3 defa emip yatyr zaten gün içindede emiyor napsam bilemedim vermeye devam mı etsem asırı kilo alması da zorunlu değil yani sonucta aylık yrım kilo bile alablr normal değişmşdr napsam sizce alsam mı mama yoksa emzrmye sadece devam mı etsem