ikiprensesannesi_06 söylememek değil. Yalan söylemek yerine sert kararlıca neden tutmayacağınızı söyleyin o da sınırını bilsin. Böyle böyle kendi alanınız genişletirsiniz. Söylememek çözüm değil bence. Benim kızım 6 ayı geçti ilk iki gün denedim yetmedi sütüm. Dedim denedim huzursuzlandı bir gün tutup bir gün tutmayacağım diye herkes biliyor ama kimse ağzını açıp bişey söyleyemez. Bu biraz da bizden kaynaklı. Her şeylerin susup orta yolu bulmaya çalışınca söz hakkı vermiş oluyoruz