ikiprensesannesi_06 ek gida basladiktan sonra en az bir ay tadimla gecer. Bebegin doymasini saglamaz ysni sutunuxun yerine koyamazsiniz kaldi ki 2 yasa kadar bile emziren annelere hem emzirip hem ek gida vermeleri onerilir.
Sutunuz azaliyorsa formul mama verin ama ek gida icin hem erken hem dedigim gibi ilk donemi tadimlik doyumluk degil.
yerinizde olsam dinde kolayligi saglanmisken su pandemi doneminde sutumu riske atmaz, oruc tutmazdim.