Ben rotavirüs aşılarını yaptırdım ama menenjit pandemi yüzünden kaldı. Ancak biz çok geziyorduk, birinden bulaşır diye korktuğum için yaptırmıştım. Şu an malum çok dışarı çıkamıyoruz. Yaptırmasanız da bir şey olmaz yani. Tabii ki keşke tüm aşıları yaptırabilseniz ama olmasa da olur