Merhaba anneler bugün 6. Ay aşımız vardı sağlık ocağındaki doktorumuza dis belirtileri yaşıyoruz bi bakar misin dedim kulagi ile de çok oynuyordu beyazlamis damağı çıkacak dedi ve ayrıca ekleyerek dil bağı ufak kalmış dilini döndürüyor mu dedi bende tükürük olarak yapıyor genelde dedim çok mühim bisey degil birez daha büyüyünce bakarız dedi önemli bisey değildir dimi anneler dikkat etmemiştim bende aslinda bu zamana kadar diline🥰